lørdag den 15. november 2008

Italien og novemberhygge syning




NÅ og hvad laver man så på sådan en mørk og regnfuld november lørdag ?


Først kører man i Aldi for at hente et par lækre lammeskindsindesko uden hæl og med rågummisål , de kostede den formidable sum af 129 kroner, jeg har dem på i dette øjeblik, og de er hver en krone værd og mere til.


Jeg er alene hjemme i dag og så tror jeg at jeg har fortjent en god kage til kaffen, så jeg køber en pakke Ghiottini - Åh- - alene pakningen får mig til at længes efter Italien, se landskabet på pakningen, hvorfor blev man ikke født italiener ??

Symaskinen står og venter med noget grønt og noget koralrødt , hvad kan det mon blive til?

Det vil vise sig senere.

Nu har jeg det godt og det håber jeg også alle andre har. God lørdag




2 kommentarer:

"HANNES" sagde ...

Dejlig med en hyggedag. Det trænger vi vist alle sammen til.

Ati sagde ...

Oh, jeg skulle ønske meg en Aldi her, jeg også ;))
Deilige kjeks!