onsdag den 11. februar 2009

3 gode ting i mit liv





Losarinas mor skriver på sin blog:

En lille leg
Jeg vil lege en leg. Jeg vælger de første 3 områder/ steder/ting i mit hjem/ have, der bringer mig nogle glædelige oplevelser . Jeg viser jer dem og fortæller hvorfor/hvordan:

Det vil jeg også prøve:
Nr 1. Futte og Lilmis
to katte, som bringer mig utrolig megen glæde hver eneste dag.
De gør huset beboet, man er aldrig alene.

Nr. 2
Min symaskine, den er mit arbejdsredskab
og medvirker til at gøre min dag farverig og kreativ.

Nr.3
Min computer, den bringer mig i kontakt med en masse mennesker
og gør at det er Ok at bo langt fra alfarvej ;-)
Beklager at billederne er i uordentlig rækkefølge, jeg finder ikke ud af at ændre rækkefølgen







4 kommentarer:

Madame sagde ...

Kære Inge, det var dejligt at læse om tre af dine glæder! Katte og computeren har vi i hvert fald til fælles. Symaskinen har også givet mig mange glæder gennem livet, men det er skubbet lidt i baggrunden i øjeblikket. Du tryller de allerskønneste billeder frem fra din :O)

ingedk sagde ...

Tak for din venlige kommentar om mine kreationer, jeg syr dem fordi jeg ikke kan lade være og jeg har det godt med at "lege"
Katte og computer: begge er uundværlige i dagligdagen.
Jeg kan slet ikke forestille mig et hus uden katte, her ville være kedeligt hvis ikke der ind imellem kom en kat og hoppede op på tastaturet :-)
Tak fordi du kigger ind på min blog

Mary Ann sagde ...

Hej Inge! Fandt lige din blog og vil sende en lille hilsen!
Hvor er dine katte søde!!!!
Vi har også et par "quilt inspectors" herhjemme! Skønt!
All the best!
Mary Ann

ingedk sagde ...

Mary Ann hyggeligt at du fandt min blog og at du har quilt inspectors, herligt med de dejlige katte
syr du quilts?