mandag den 16. februar 2009

Farveleg: Røde pelargonier 2008

Farveleg: Røde pelargonier sommeren 2008

En farveleg
Denne sjove leg fandt jeg ved et besøg hos: Sister Bonde
som fandt denne sjove leg hos
Koselig koselig. Mette udfordrer til at finde en bestemt farve til ugedagen.
Det er midt på vinteren og det er ikke like lett å være kreativ på bloggen bestandig.

Derfor fant jeg på dette her, først og fremst for meg selv,

men hvorfor ikke utfordre andre også?
Skriver hun og legen starter i dag.
Mandag - Rød
Tirsdag - Blå
Onsdag - Grøn
Torsdag - Gul
Fredag - Orange
Lørdag - Lilla
Søndag - Sort og hvid

Vil du være med?

Jeg vil gerne


6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hei Inge ! Og velkommen med i fargeuken ! Gleder meg til å se dine bidrag. Jeg må visst kikke inn her senere, for akkurat nå ser jeg bare et rødt kryss i stedet for bilde. Hm...

ingedk sagde ...

tak for besøget ,jeg håber du vender tilbage

Petunia sagde ...

Flott valg for rød!

FO - 2 sagde ...

Flott blomst i en fin rød farge. Synet av den vekker lengselen etter sommer.
Ellers liker jeg beskrivelsen av deg selv her. Livsnyter. Bedre blir det ikke! :)

Danmark er ett fint land å være livsnyter i. Vi var på ferie der i sommer, og jeg kommer mer enn gjerne tilbake. :)

Hilsen og klem fra Ida i Norge.

Anonym sagde ...

Ejjjjj Inge - du er med - uden at jeg vidste det. Hmmmmmmm.

Flot og godt.

ingedk sagde ...

Rød er en fin farve, den er fyldt med energi og udstråling.
Ida: Ja man har lov at være livsnyder i Danmark, og jeg har alderen til det og jeg benytter det flittigt Jeg laver helst kun det jeg har lyst til og helst noget med farver:-)
Sister Bonde:
Av undskyld jeg glemte helt at underrette dig, skal ikke ske mere
det var jo hos dig jeg fandt legen