lørdag den 21. februar 2009

Lilla Lørdag

Farven Lilla minder mig om en bog om to sorte søstre,
jeg husker den var god og grum at læse,
deres liv var tungt og hårdt,
men også godt ind imellem, jeg må vist læse den igen.





her er to små syede billeder med " de lilla bjerge"
som jeg husker bjerge, jeg så på vores Kinatur
i 1995

Lilla Kål i min nabos have

Der kommer ikke mere lilla fra mig i dag,
ganske enkelt fordi der ikke findes mere lilla i min fotosamling.
lilla er ikke min yndlingsfarve.
Lilla har ikke en god indflydelse på mig,
den er for - jeg ved ikke hvad jeg vil sige, den er for meget for mig.
God lilla lørdag til alle som læser med her
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Ati sagde ...

Hi Inge, your landscapes from China are fabulous.
I remember the book "the color purple" also and I have seen the film too.
Very strong and emotional.

Anonym sagde ...

Nei lilla er en litt vrang farge som mange egentlig ikke er så glad i. Har det med fotformsko og lilla sjal og brenning av BH-er på 70 tallet å gjøre tro?

Jeg vet ikke , men det var i allefall fine bilder hos deg :) god helg

Unknown sagde ...

Flotte bilder var det i alle
fall:0)
Og den haustkålen er eg veldig glad i, synst den har ein nydeleg farge...
Ynskjer deg ein koseleg laurdag.