tirsdag den 31. marts 2009

Nye skæverter og PC betragtninger

Kortene måler 13 * 18 cm
I dag er det gråvejr og jeg vil vaske gardiner,
det er snart Påske, en lang vinter er forbi
og hvide gardiner skal være hvide.
I dag tog jeg tid på hvor lang tid min computer er om at åbne.
20 minutter !!
Den er 5 år gammel og åbenbart har den problemer
med at trække vejret, det gamle liv :-)
Men her i huset smider man ikke noget ud før det ikke kan mere.
Jeg håber snart den dag kommer
eller at jeg får mere tålmodighed.
Som det er nu tænder jeg computeren, går i bad og drikker morgenkaffe
og hvis jeg er heldig, så er den klar
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Skribenten sagde ...

Hej Ingeart.. :-)
kom lige forbi dig og jeg tænkte straks.. Hvor lang tid siden er det du har defragmenteret og renset din pc?? For det kan i så fald hjælpe gevaldigt på hastigheden når du åbner den. Måske den også er fyldt med an masse gamle ting du ikke bruger. Det kan også hjælpe at rense ud i det.. siger min kvikke kæreste. hi

Venlig hilsen
Henriette
Tidl skovtroldeblogger

ingedk sagde ...

Tak for din kommentar.
Den er defragmenteret jævnligt, det er værre med at rense den, for hvad tør jeg smide ud?
Når jeg kigger i alle programmer så ved jeg ikke hvad de betyder allesammen.
Det er snart nemmere at købe en ny ;-)

Skribenten sagde ...

Hej igen.
Ok.. Der findes et program du kan hente. Det hedder CCleaner. Det har den funktion at den går ind og renser ud i alt det der ligger og ikke gemt uden at du ved det, når du har klikket på et ell andet link og søgt på noget. Der bliver altid lagret alt muligt som optager plads. Prøv det: CCleaner.com
Jeg har det selv og det er meget enkelt at bruge.
MEN... jeg forstår godt det er mere fristende at erhverve sig en helt ny. smil

Venlig hilsen
Henriette