søndag den 15. marts 2009

Vissenbjerg håndarbejdsmesse 2009

Hjemme igen efter 3 dage på Vissenbjerg Håndarbejdsmesse 2009.
Der var meget strik og garn rigeligt efter min mening
men også spændende quilt og specialbutikker

Denne overdækkede stand kunne jeg ikke stå for, de herligste stoffer lagt ud for natten
Billederne på væggen er collager af Solvejg Refslund som delte stand med "Spektrum"
en meget spændende specialforretning:transfer artikler,Markal paintstick,trykrammer,photoscreenrammer,
jeg købte sidstnævnte rammer og skal prøve teknikken
meget spændende butik, hvor jeg tilbragte en del tid :-)

" Sy og rens " en anden spændende butik hvor der altid er en masse gode ideer
at hente og søde damer der assisterer.

Nej hvor er jeg træt og hvor mine ben er tunge
I morgen må blive fortjent hviledag :-)
Posted by Picasa

Ingen kommentarer: