tirsdag den 14. april 2009

"26" skærm til computeren



Ny "26" skærm til computeren: Fujitsu/Siemens.
Vi var i dag i Bilka efter noget helt andet, som de imidlertid ikke havde hjemme.
Hvad så ?
Skal man køre den lange vej og ikke have noget med hjem,
nej vel ?
Jeg ransagede min hukommelse hvad var det nu lige jeg ville ha" hvis jeg fandt det rette sted?
Jo en ny skærm til computeren, mon Bilka ka? ja de ka"
Fandt denne fine sorte 26 skærm til kr.2295 hvilket jeg synes er en OK pris.
Vel kommen hjem blev den pakket ud og sat op med det samme og hvilken stor forbedring fra den gamle 19 tommer.
Jeg køber den slags i Bilka fordi de er flinke,
hvis der er problemer får man en ny af slagsen uden at skulle stå skoleret, jeg oplevede det med min HPC5180 all in one printer, der var et eller andet galt, men jeg fik en splinterny ditto.
Det er den slags servive jeg er glad for, jeg gider ikke stå med hatten i hånden og forklare, tingene skal bare virke.
Jeg ved ikke hvorfor der kom to billeder på af skærmen, måske finder jeg ud af at slette det ene .-)

2 kommentarer:

Vibeke sagde ...

Kære Inge
En god ting tåler gentagelse, derfor har du to billeder!:)
Det må være dejligt med så stor en skærm.
Knus
Vibeke

Mitt lille hjørne sagde ...

Åh,så flott med stor,ny skjerm..til lykke med den!
Jeg skal ha ny,men den er litt mindre:((