mandag den 13. april 2009

Velkommen på motorcykel


Her kommer min ældste datter på motorcykel
kørende helt fra Odder på en højhellig Pinsedag.
Hun har realiseret en gammel drøm om at køre motorcykel,
og hvor er det fint.
Jeg kender det med de gamle drømme
og hvor mange af dem får vi realiseret ??

Jeg havde i alle mine arbejdsår en drøm om at købe en autocamber
og køre rundt i hver en afkrog i Europa, når jeg blev arbejdsfri,
men hvad blev det til?
ingenting,
for det var da vist for farligt, eller for langt eller for dyrt eller - - - - - - -

Derfor Lis: Hatten af for dit initiativ
Posted by Picasa

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Tak for dine fine kommentarer. Og Tak for påsken.
Hvis nu du skal være hel ærlig, skiftede du så ikke drømmen om en autocamper ud med flyrejser til hele verden? Jeg tror ikke du havde overskud eller tid til en langsommelig tur i autocamper. Husk på at at der er noget med tålmodighed...du ved nok hvad jeg mener.
Lis
Lis
KH LIS