torsdag den 21. maj 2009

Farver med slør


Jeg vil hellere have bondepige med slør, men det er der nok ikke nogen der ved hvad er.
Mit nye fotoapparat og jeg er ikke helt på bølgelængde endnu,
jeg bliver nok nødt til at læse manualen.
Jeg ved ikke helt hvad der er galt,. jeg fotograferer med auto fokus
så burde den vel selv indstille rigtigt
Jeg har haft en dejlig dag på Quiltefestivalen, hilst på en masse dejlige mennesker
med samme interesse, en dag fyldt med farver og positive mennesker, hvad kan man ønske mere?
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Sølvis blog sagde ...

Tilslørte bondepiker - en dessert med fløteskum/krem, eplemos og sprøstekte brødsmuler?

Sølvis blog sagde ...

Forresten, gratulerer med nytt kamera!

Mitt lille hjørne sagde ...

Øvelse gjør nok mester med tiden.
Ikke alltid lett med disse manualer
til alt mulig ha,ha!