lørdag den 23. maj 2009

Grøn frokost


Hertil er jeg nået:)
Jeg skal hen at eksperimentere med retter til en grøn frokost.
Jeg har været så letsindig at skrive på 30 indbydelser at jeg holder en grøn damefrokost.
I dag har jeg tænkt mig at lave urtefrikadeller og billedet ovenfor viser hvor langt jeg er kommet.

Skulle der være bloggere der ved mere om den slags ,så er jeg meget åben for gode råd,
lige nu hviler jeg ovenpå indkøbs og udskærings processerne med en kop kaffe.

Der var iøvrigt stor trafik på vejene i området ,
jeg fandt ud af at de kom fra Fyn rundt sejladsen,
som er vel overstået
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Vibeke sagde ...

Kære Inge
Du kan få nogle tips fra min kogebog på nettet, kopier dette link
http://www.vibekes-kogebog.dk/page17.html
Knus
VIbeke

Malou Klidmoster sagde ...

Hej Inge

Jeg laver tit nogle vegetarretter som jeg finder her.

Glad hilsen
Malou