tirsdag den 16. juni 2009

Coffee or not coffee


Der er altså noget jeg ikke fatter.
Hvorfor smager kaffe ikke ens?
Den ene dag smager Merril Light himmelsk,
to dage efter smager den som Richs.
Så bytter jeg mærke og det hjælper måske en smule
men alligevel ikke.
Er jeg nået til det punkt hvor jeg skal drikke grøn te i stedet for kaffe ?
Min søde akupunkturdame fortalte, at hvis man drak 5 krus grøn te om dagen,
var man forskånet for alverdens slemme sygdomme.
måske burde man overveje en ændret adfærd indenfor drikke
Posted by Picasa

1 kommentar:

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

hej Inge !

Jeg oplever også at det ikke er ligemeget, hvornår kaffen smager bedst..og for mig er den himmelsk om morgenen...den første kop om morgenen, den første slurk....men om aftenen oplever jeg ofte at jeg egentlig bare drikker en slurk og fornemmer at jeg ikke kan lide den...og så står den og bliver kold...nogle gange laver jeg mig en kop te istedet for med citron....