onsdag den 22. juli 2009

Mit Fladskærms eventyr er slut

En uge før Tour de France startede, bestilte jeg et Fladskærms TV ved den lokale forhandler.
En uge efter Touren startede kom han med et og forsøgte forgæves at installere det noget var galt, hjem igen, bestille et nyt.
Endelig idag kom han så med det, men det var ikke det jeg havde bestilt, dette havde en opløsning på 1366*768 og jeg har bestilt et med fuld HD
1920*1080.
Han har nok tænkt at går den, så går den !

Så kunne han køre hjem igen og nu har jeg droppet fladskærms eventyret, det er åbenbart ikke meningen at jeg skal have et sådant.
Jeg kigger videre påTour de France på mit lille gamle TV

1 kommentar:

Vibeke sagde ...

Kære Inge
Hvor er det irriterende når tingene ikke bliver som man forventer, jeres lokale forhandler, virker da noget sløset, eller han ved måske ikke en pind om fladskærme.
Knus
Vibeke