lørdag den 19. september 2009

Lyshårede piger



Her kan I se hvad jeg laver i øjeblikket: 3 lyshårede piger og senere en lyshåret hund, det skal jeg sy og forene i et lille billede, det er noget af en opgave og jeg har været ekspert i overspringshandlinger de sidste dage, men det skal snart afleveres og jeg må se at afslutte.
Der er en masse ideer i hovedet og jeg kan og må ikke før jeg får ovenstående afsluttet, så det er bare om at blive færdig.
Skal pigerne stå på den røde eller den grønne baggrund ??

5 kommentarer:

Maria Harrits sagde ...

Den grønne - absolut!

Annelise Pedersen sagde ...

Jep - helt sikkert den grønne!

Jannie sagde ...

Helt sikkert den rødbrune baggrund. Den er helt perfekt. Og den ville passe fantastisk i min stue!

Susan sagde ...

Ja jeg er også til den "røde" baggrund.
Hilsen
Susan

Anonym sagde ...

Hej Inge.
Den grønne er super.
Og så ligner pigen i midten mit barnebarn Anne.

Det er lidt sent at komme med et svar, men de er fine begge to.

Hilsen Britta