onsdag den 23. september 2009

Spis vindruer naturel

 
Her spiser vi vindruer hver dag og lige fra roden, det må være økologi.
I aftes hørte jeg på tv at man skal spise blåbær, det er godt for øjnene.
Jeg har ingen blåbær, måske jeg skal se at få nogen plantet.
Jeg så også de arme stakler i Ebeltoft, de knoklede med arme og ben og cykler og
alskens torturinstrumenter for at tabe sig.
Jeg har tabt 15 kilo siden den 10 marts ved at få konstateret diabetes 2 og som følge deraf ikke spise sukker og fedt, og det har været nemt, jeg har ikke følt at det har været hårdt, tværtimod så er alting blevet meget lettere.
Og jeg har ikke knoklet med motion, simpelthen fordi jeg ikke kan overtale mig selv til alt det selvpineri, jeg går en tur når jeg har lyst, og når min cykel får nyt hjul vil jeg cykle .
Nu vil jeg overtale mig selv til lidt husarbejde læs støvsugning, det er vel også en slags motion :-)
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Kisser sagde ...

*Flot du har tabt dig 15 kilo, selvom årsagen er kedelig.
Jo-jo, støvsugning er sandelig en god form for motion. Det kan i hvert fald være "hårdt" arbejde.
Ha en god onsdag.

Madame sagde ...

Jeg synes, det er flot, at du har tabt 15 kilo på så kort tid, Inge - og endda uden at lide afsavn.