onsdag den 9. december 2009

gråt gråt gråt



nu kommer den sædvanlige jammer fra mig når det i en lang periode har været gråt udenfor.
Selvom jeg ikke går ud når det er gråt og mørkt, så påvirker vejret mig alligevel, og i dag er det dårlige humør kulmineret.
Nu kan det kun gå fremad, håber jeg.
Jeg skulle lave både det ene og andet på symaskinen, men efter en halv time med noget håbløst makværk, forlader jeg det kreative rum
og sætter mig til computeren eller lægger mig på sofaen.
Jeg sløser min tid væk og det er for dumt.
Nogen der har det som jeg i øjeblikket?
Posted by Picasa

2 kommentarer:

Mitt lille hjørne sagde ...

Ja,kos deg litt på sofaen,det er ikke noe festlig ute i mørket nei.
Har fått mitt "svinestikk"..så nå er jeg vel reddet...fra hva??
Takk for de herlige isskulpturer!!
Ha en god søndag!:))

Anonym sagde ...

Hej Inge
Køb dig en dagslyslampe, den er faktisk rigtig go til at jage alt det grå/triste væk.Sæt den foran dig der hvor du sidder og syr og lad dig "påvirke et par timer ;-)
julehilsen
Mona