onsdag den 27. januar 2010

Dagens ret


Grønsags wok gryde kalder kokken det, jeg kalder det rusk on snusk.
Denne ret smagte rigtig godt.
 Og hvorfor viser og fortæller jeg nu det?
 Dette plejer ikke at være en madblog, jamen jeg har ikke noget at fortælle, jeg oplever ikke noget, det er for koldt til at være ude og alene tanken om at sætte sig ud i en kold kold bil giver mig forfrysninger.
Jeg overvejer at gå i Hi ligesom bjørnen og ikke komme igen før det bliver forår.
 Men jeg kan nok ikke holde min mund så længe, og nok heller ikke sove alle døgnets 24 timer.
 I stedet har jeg bestilt 20 forskellige Balibatikker hos Hannes netbutik,
de kan måske få mig igang med noget kreativt, det håber jeg meget.
Jeg har det allerbedst når jeg har fået en god ide og skal i gang med at udføre ideen i praksis.
Jeg kunne også sætte mig og læse den meget tykke bog : "Europæerne" skrevet af Per Nyholm.
Gemalen roser den, han er halvvejs inde i den og synes den er interessant, forfatteren rejser rundt i de europæiske lande og fortæller historien om landet  og hvordan der er nu.
Hvornår kan jeg komme ud?
Jeg har oven i købet købt mig en skridttæller,
men hva nøt er et te ?


3 kommentarer:

Linnea skriver: sagde ...

Hej
Har skrevet lidt om dig på mit seneste blogindlæg. Kig forbi hvis du har lyst;-)

Anita Thomhave Simonsen sagde ...

hej Inge !

Det ser sgu lækkert ud...var faktisk lige min tnake, da jeg så billedet...men undskyld bandeordet....jeg vil godt være med på en fælles beklagelse over den evige vinter her...nu gider jeg bare ikke mere....så tager jeg sjap og snavs og mudder og pløre med...helt sikkert...

"HANNES" sagde ...

hej Inge.

Stoffet er pakket og sendt. Glæder mig til at høre om du kan lide dem og ikke mindst se hvad du får ud af det.....