lørdag den 30. januar 2010

Drømmen om det grønne græs

Så har jeg syet min drøm:
Det grønne græs.
I nat fik vi en ordentlig omgang  sne, jeg fik kolde fødder da jeg i housecoat var ude at hente avisen i den årle morgenstund.
Efter "tøjiføring" hentede jeg rundstykker, lavede kaffe, tændte op i brændeovnen og så kom det lækre øjeblik med alle nyhederne og varm kaffe, der er nu ikke noget så godt som en langsom morgenstund med god tid til at læse både kronikken og læserbreve samt alt det andet.
Gemalen sad ikke stille på samme måde, nej for på ham ventede et langt fortov og en bred indkørsel på at få ryddet sne, han ymtede da også noget om at nu ku" det snart være nok med al den sne
Deri er jeg helt enig ;-)

1 kommentar:

Jette sagde ...

Jeg vil give din gemal ret - nu er det nok med al den sne. Jeg skal selv ud og rydde det væk, men prøver at være positiv ved at tænke på al den gratis motion jeg så får ;o)