lørdag den 1. maj 2010

Tak søde quiltepiger


I dag fik jeg en pragtfuld buket, her forsøgt fotograferet, den blev oval og den er ganske rund, stor og flot.
Sendt til mig fra , (må jeg citere navne ? ellers sig så fjerner jeg dem.)
Kirsten Grymer i Hovedgård,Birthe Rasmussen Randers,Hanne BechVejerslev,Lene Christensen Tranbjerg.
I skulle vide hvor det gør godt at I stadig husker vore kreative kurser, dem jeg elsker at undervise i og få omvendt så mange som muligt til at dyrke det frie patchworkliv, det der sætter gang i design og free style genren, den gi"r så meget igen.
tusind tak allesammen, i gjorde min lørdag god.
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Lenesquilt sagde ...

Kære Inge
Selv tak, vi tænker meget på dig i disse dage, og lige netop på alle de glæder du har givet os på dine altid spændende kurser.
Du har givet din glæde ved farver og former, og modet til at bruge dem, videre til dine kursister med glæde og stor viden.Det skal du have tak for.

Mange hilsner
Lene

"HANNES" sagde ...

hej Inge.

Helt enig med Lene !!!
Ja vi synes lige du skulle have lidt blomster i en svær tid.....
Nyd dem og livet.
Knus Hanne

Anonym sagde ...

Kære Inge.
Dejligt, du blev glad for buketten. Jeg tænker sådan på dig, og jeg er så glad for alt det, ud har lært mig - du er en dejlig farvestrålende "pige" - og jeg håber, at du får en rigtig dejlig sommer. Jeg ved, at du er god til at glæde dig over - selv små ting. Det lyder godt, at du og din mand vil rejse/køre/flyve nogle gode ture. - Jeg/vi flyttede for 2½ år siden til Gedved i en dejlig andelsbolig - men du kan tro, jeg har stadig mit eget syrum fyldt med de skønneste stoffer. Knus fra Kirsten.